8 februari

Nu var det ett tag sen igen,men jag har varit sjuk i mer än en vecka, men nu är jag frisk igen.
Det var något virus i halsen och munnen, kändes ju inte okej. Kunde knappt äta på en vecka liksom, haha. Har fortfarande lite ont, men det är bara lite. Kan äta iallafall.
Jag är hungrig och idag är det
* Pasta med strimlad kyckling och currysås.
* Ugnsstekt kassler med timjansås och blomkålsgratäng.
* Tonfisksallad med ägg, dressing och bröd.
* Veg.rätt.
* Tacobuffe.

Lät väl inte så jättelockande, men kyckling är ju gott, typ.
Förresten så gjorde min sjukdom att jag inte kunde åka ner till skåne på våra studiedagar, men då låg jag hemme sjuk istället. Dumt liksom.
Skönt med lite sovmorgon idag, för imorgon börjar jag halv nio.
Efter skolan idag ska jag hem till pappa och sova där. Skönt.
Nu har vi naturkunskap, puss!

Kommentarer
Postat av: Alexander ♥

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeett inlägg?! :O OHJA! :D♥

2011-02-08 @ 22:54:19
URL: http://crazyangelstudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0