15 februari

Kom precis till skolan, försent dessutom.
Jag är duktig som missade bussen imorse, haha, kom precis utanför dörren hos pappa och då ser jag bussen åka förbi på vägen utanför. Tur att dom går var 20e minut.
Jag är lite(läs: jätte) trött idag, men tur att man slutar tidigt. Idag måste jag verkligen plugga lite matte och skriva lite på svenska rapporten.
Åt två muffins till frukost imorse, som jag, malin, emma och oskar bakade igår för att det var alla hjärtans dag.
Hungrig är jag!
Hur låter detta?
* Spagetti carbonara med riven ost.
* Ingefärskryddad fläskkarre med plommonsås och äppelmos.
* Räksallad med dressing och bröd.
* Veg.rätt.
* Tacobuffe.
Inte direkt gott, men carbonara kanske det blir, eller tacos. Är inne på min andra vecka med bara tacos i skolan, börjar tröttna lite nu.

Kommentarer
Postat av: Alexander ♥

Du MÅSTE sluta att äta tacos i skolan! :D för annars kommer jag ju aldrig att få önska det när jag kommer upp till dig ju! :( hahahaha :D (A)♥

2011-02-15 @ 15:55:43
URL: http://crazyangelstudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0