10.03

I Måndags var det LAN efter skolan, i skolan, jag och Nathalie kom väldigt sent på att vi ville stanna kvar. Jag hade ingen dator med mig så jag var lite tveksam först, men sen kom Tomas med sitt Wii och jag spelade typ hela natten. Hade grymt kul faktiskt! Framåt morgonen började jag dock bli lite trött, så jag sov i en kvart, sen drack jag två energidricka, och sen var jag "fit for fight" igen, haha, det var då alla andra började bli trötta och dom flesta drog hem. Jag stannade kvar på julavslutningen, som inte direkt var bra. Sen åt jag i skolan och sen äntligen fick jag åka hem. Jag slog på en film och somnade. Vaknade när mamma kom hem och då snackade jag med henne en stund, sen gick jag ner till min säng och sov fram tills nu. Förstår ni att jag inte haft tid att blogga? Haha.
Nu känner jag mig riktigt utvilad och pigg faktiskt, har dock börjat hosta, hoppas inte jag blir sjuk till jul. Blö.
Idag ska jag baka pepparkakor och slå in julklappar, grymt mysigt! Men det ska jag inte göra förrän Malin kommer hem från jobbet, eller jag kanske börjar lite tidigare.
Upptäckte precis det där med Tidslinjen på Facebook, tycker den verkar lite wierd, men manlär sig nog. Nu ska jag göra frukost, sen kanske kika på film, har laddat ner massa olika nu!
Gillar att Alexander har så snygg profilbild, haha.
Han har förresten åkt ner till Skåne nu, för att stanna där i en vecka. Bleh, gonna miss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0