19.27

Hade en helt okej dag i skolan idag faktiskt, kom igång med arbetet och det gick riktigt bra, dessutom fick vi gofika av rektorn och våran projektledare, eller ah, viceprojektledare kanske det var. Har haft grymt ont i foten och svårt att gå. När jag kom hem så kollade jag på foten och man ser verkligen vart taggarna sitter och dom går inte att få ut, jag får nästan panik. Jag ska se om det blir bättre när jag blöter foten så skinnet blir lite mjukare. Annars kanske det blir vårdcentralen, det kan ju bli infekterat och så.
Har utvecklingssamtal imorgon också, får hoppas det går bra, missar ingenting i skolan för vi börjar klockan tio imorgon.
Måste skriva en sak om Dalatrafik också. Fan ta Dalatrafik. Man missar fan varenda buss för den innan är sen. Tur att det finns folk som skjutsar hem eller hämtar oss. MEN tänk så ska man ut hit och så har man ingen som hämtar eller så, är det meningen att man ska GÅ hem då eller? Skulle inte tro det va. Blir så jävla sur, på riktigt alltså.
Önskar att jag kunde slippa åka med Dalatrafik, men det är lite svårt när det är det enda som finns att välja på. Jag har iallafall mailat dom nu och hoppas verkligen på ett svar.

Kommentarer
Postat av: Hannele

HEj!

Undrar bara om du fick ett svar från dom när du anmälde detta?



Sitter och väntar svar från dom ang om vad som hände idag så jag undrar bara om dom är seriösa eller om är ett skämt..

2012-08-15 @ 09:51:18
URL: http://www.hannele.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0