11.36

Igår kom min babe hem, och jag blev typ världens gladaste. Han är så fin, min älskling.
Typ på direkten när han kom så åkte vi till kupolen för att han skulle köpa en grej och jag skulle köpa en tröja till nyår och jag hittade faktiskt en att ha också, en rosa, det är väl rätt nice på nyår.
Sen köpte jag en ladyshave typ, haha, och den var rätt bra faktikt, för bara 150 spänn.
Sen åt vi julmiddag, igen. Vi kallade det lilla julafton då Alexander skulle få sina julklappar och vi andra fick också lite julklappar. Jag, Malin och Alexander fick alla körkortsböcker och så blev vi inskrivna på körskolan och får gå på alla deras lektioner, så jävla nice.
Sen fick jag en underbar present av Alexander, det var en parfym, men inte vilken som helst, utan en som jag har skrivit om här på bloggen förut. Desperate Housewives Forbidden Fruit.
Den luktar grymt gott också, och det kan man ju inte veta när man beställer den på internet. Jag är såsåsåsåsåååå glad över den, det är knappt så jag vill använda den.
Igår fick jag även en sån här av mamma som faktiskt funkar bra, bättre än dator ljud iallafall, detta var ingen julklapp utan nått hon fått med sig hem från jobbet.
En laptop högtalare, yeye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0