10.28

Dan före doppare dagen, är det så man säger?
Jag har inte så mycket julkänsla, men det börjar komma lite smått faktiskt.
Idag ska jag kika lite på kläder, sen duscha osv. Sedan blir det kupolen med Mami och efter det så åker jag hem till mina kusiner och julstökar och äter tacos. Jag och Malin brukar alltid sova där dagen innan julafton och du brukar vi oftast äta tacos eller pizza. Det är super mysigt tycker jag, även fast jag har blivit äldre och så. Förr så sov vi alltid i våra kusiners rum och smög upp på nätterna för att klämma och kolla på alla julklappar, det gör vi förstås inte längre!
Jag har såklart valt att gå på Kupolen idag, den dagen på året då det är mest folk, alltså, ja. Det är jag i ett nötskal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0