10.17

Hade en sjukt mysig julafton igår med dom närmaste.
Det började med att jag och Malin vaknade upp hos våra kusiner och där gjorde vi oss iordningen och åt en super mysig julfukort med morfar också. Sen fick vi julklappar där,en tröja, det var en handduk, två nagellack och 500kr.
Sen satt vi där en stund och umgicks med knäck och kaffe.
Efter det drog vi vidare till Pers föräldrar där Robert och Simon också var. Vi fick kaffe där också och så såg vi Kalle Anka, som jag förövrigt verkligen inte tycker om, haha, har tröttnat så sjukt mycket på det. Där fick vi också julklappar som var en stor låda med smink och duschgrejer och hudkräm, underbart, verkligen behövdes också, sen fick vi massa super fina halsband också.
Sen äntligen fick vi åka hem och ta det lugnt, hur skönt som helst, och även där öppna julklapparna från familjen. Det var många julklappar, såsom sängkläder, tre böcker, nagellack, fickkniv, tejp, osv. Helt underbar jul måste jag säga. Dagen avslutades med lite ost och kex tillsammans med musik från Pers nya LPspelare.
Idag har jag börjat dagen med att betala min mobilräkning, kul, sen får vi se var dagen lider. Hejsves!
Jag och malin fick 2.2 kilo hallonbåtar att dela på också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0