08.42

Idag är det inte min dag.
Imorse när jag gjort mig klar och allt, var precis på väg ut till bussen så klev jag på en fucking jävla kaktus. Missade bussen och började grina. Fick sitta med en pincett och plocka ur piggar ur min fot, fick inte ut alla, så nu kan jag knappt gå, har en lite stickande känsla i foten när jag trampar på den. Hahahahaha, kul. Jag har pincetten med mig till skolan och får väl plocka ut taggar eftersom.
Vi har temavecka i skolan också, och det är fan det tråkigaste jag varit med om. Är i en grupp med folk som gör absolut ingenting, inte så jag gör så mycket heller, men ja.
Jag vill bara hem till min säng.
Nu ska jag göra nått lite vettigare, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0