08.40

Sitter i skolan nu och väntar på att vi ska börja, vi börjar vid halv, men vi är hittills bara tre stycken här. Idag ska vi redovisa allt vi gjort den här veckan framför kamera och så, sen slutar vi, det känns ju ganska awesome. Jag och Alexander ska handla efter skolan också, för det är vi som ska laga mat till familjen idag.
Nu är min klocka 8.30 och vi är fortfarande bara tre.
Jag sitter och roar mig med lite Bloglovin, Facebook och We<3it, kul kan man ha.
Igår målade jag mina naglar med ett gråglittrigt nagellack som var hur tunt som helst, fick måla två gånger, sen på med lite klistermärken, med små renar på, det passar ju liksom mig, och sen ett top coat också, duktig man är.
Det är ju tur att internet i skolan är så snabbt, eller? Försöker leta på nån bild att lägga in här, men det laggar ju bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0