23.39

Idag har jag verkligen inte gjort något som jag skulle, jo, jag har varit hos Forsmark och köpt saker, dyrt nöje det där.
En BH, en tröja, ett spetslinne och ett par converse. Dom kostade bara 50kr. Dom var i min storlek och allt. Då är det ju klart man köper!
Sen BHn var blå, jag hatar blå, men det var en speciell modell som är sjukt skön. Knäppningen är liksom fram.
Forsmark har ju asbra grejer och billigt! Typ tröjor och jeans 40:-, trosor 10:- och BH 30:-, sen har dom kläder i alla möjliga storlekar, både stora och små. Skor säljer dom för 50 spänn typ.
Imorgon ska vi iallafall och handla, för på fredag ska vi göra fransk potatissallad som vi ska ta med till mitt och sebbes kalas på lördag! Vi båda fyller ju nitton, eller ah, jag har fyllt och han fyller imorgon! Så grattis då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0