20.42

Skolan idag var sjukt ovärd.
Vi kom dit, kollade på film, diskuterade, sen åkte jag hem.
När jag kom hem bakade jag klart en kaka från igår och kollade på fångarna på fortet.

Jag är inte direkt världens gladaste.
Jag håller på att sluta röka. Har bara rökt tre cigg idag. Är seriöst stolt över mig själv nu.
Känns rätt okej faktiskt.
Får se hur länge det håller.

Babe håller på att spela nu, men alldeles snart ska vi se på Hur många lingon finns det i världen.
Tänk vad han offrar sig för mig, han gillar inte svenska filmer, men nu får jag se en tillsammans med honom! Det är fint de!

Mitt internet laggar sönder nu, så nu  blir det lite Desperate Housewives.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0