1 april

April nu, idag får man luras. Jag lyckas aldrig med det.
Jag tror inte på något idag. Absolut inte att folk skulle vara med barn. Eller så väntar dom med att säga det tills idag, så alla ska tro att det är ett skämt, ja, jag vet inte.
Jag håller på att laga mat åt lilla mormor som snart kommer hem från jobbet. Har dessutom bakat en kladdkaka och Emma har varit här och fikat med mig! Underbar tjej det där, förutom att hon bor i gävle.
Jag har lagat biffar, potatis, sås och broccoli! Jag är som en liten hemmafru här.
blogg.se funkade inte imorse när jag hade tagit värsta godmorgon bilden, som jag var helt nyvaken på. Så jag tänker lägga upp den nu!
pigg tjej...

Kommentarer
Postat av: Alexander ♥

pigg tjej..., söt tjej! ♥

min tjej :D äslakr dig lina, du är bäst ♥ love you ♥

2011-04-01 @ 17:00:30
URL: http://crazyangelstudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0