20 oktober

Min pojkvän är bäst!
Han loggar in på min blogg och skriver massa saker, läskig kille. Men jag älskar honom ändå ♥


Sitter bara här en snabbis, för att ladda över andra avenyn på mitt usb, sen ska jag gå ner och förhoppningsvis somna i skaplig tid.
Skola idag, inte kul.
Haha, igår började jag läsa en bok, som jag hade läst ut innan dagen var slut, och idag började jag läsa en bok, som jag nu har läst ut. Finns inte direkt mycket att göra i skolan när man inte har någon dator, och dessutom ska vi redovisa en bok på svenskan, så om jag läser några så kan jag liksom välja mellan flera olika innan jag skriver min bokrecension, vilket är ett ord jag inte ens kan stava till! Jobbigt läge. '
Igår kände jag för att göra någonting med mig själv, så jag klippte håret, vilket nu är sjukt kort, och hemskt fult! Så nu skäms man liksom nästan lite över att gå ut...
Har fortfarande inte bestämt mig om Håkan.... Lite halvjobbigt att tänka på det hela tiden.
OCH OCH, DET BÖRJAR BLI SÅ JÄVLA KALLT UTE NU. OCKSÅ LITE JOBBIGT VA?
INTE ETT DUGG SKÖN....T (hahaha, var tvungen)

Kommentarer
Postat av: Alexander <3

"läskig kille"? ;)♥ tack för den♥



ditt hår blev awesome! :D längtar efter att få ligga och dra mina fingrar mysigt igenom det♥♥♥♥ min älskling! ♥♥♥♥♥♥♥ :)

2010-10-20 @ 21:01:11
URL: http://crazyangelstudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0