13 oktober



Vi börjar såhär; EN MÅNAD KVAR, BARA EN JÄVLA MÅNAD ♥

Började dagen med att komma en halvtimme försent till matten, så satt jag där utan böcker och bara glodde. Efter det så skulle hela klassen på engelska, utom jag, så jag satt vid våra skåp och sov istället, haha, skönt var det! Sen orkade jag inte gå till maten och äta, så efter det fick vi reda på att resten av dagen var typ inställd, så jag åkte hem och nu sitter jag här, har precis lagat lunch, köttbullar och makaroner! Ska snart slänga in en tvätt, sen kanske dra ner till mamma på loppisen en stund!

alexander ♥

Kommentarer
Postat av: Alexander <3

hahaha, men om du hade frågat så hade du kunnat få låna min säng istället? :O hehe! :D♥ hoppas iallafall håkan blir awesome :)



men du älskling, vet du en sak? :)

vill du veta? :D

helt säkert? ;)

OKEJDÅ! :D

-

-

-

JAG ÄLSKAAAAAAAAAAR DIG! :D♥ något så extremt otroligt mycket! Vill pussa och krama dig exakt varje gång jag tänker på dig!! ♥ åh, du är mitt allt ♥ den enda personen i hela världen som verkligen gör mig så sjukt sjukt glad ♥ du är min eviga kärlek, hihi! :)♥



the love of my life ♥



PUSSSSSSSSSSS :D♥

KYSSSSSSSSSSS :D♥

KRAAAAAAAAAAM :D♥



älskar dig, världens finaste lina :)♥

2010-10-13 @ 16:27:41
URL: http://crazyangelstudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0