12 oktober

Hemma från skolan idag. Skulle bara ha en lektion och det var multimedia, och jag har ändå ingen dator, så finns inte så mycket jag kan göra.
Blir mest att ta det lugnt, kolla på andra avenyn, och fortsätta tvätta. Eventuellt packa upp lite kartonger. Men man ska inte planera för mycket, haha. Inte ofta det händer något här.
Var till leksand med Hemmi igår och kollade när han tatuerade, det var faktiskt kul! Sjukt rolig människa det där!
Måste börja fundera ut ett motiv till min nya tatuering. Har eventuellt en aning om vad det blir.
Skulle vilja ha en text på handleden, men funderar på att spara det tills man får barn så man kan ha barnets namn där, för sånt är sjukt gulligt! Jag tycker att min mamma ska ha det med mitt namn.
Och jag saknar alexander, buhu. ♥

Kommentarer
Postat av: Alexander <3

Då får barnet heta något roligt! :D hahah (a)

saknar dig med! ♥ lina ♥

2010-10-12 @ 16:05:30
URL: http://crazyangelstudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0