8 mars

Okej, nu var det verkligen längesedan.
Började nästan gråta när jag kollade min statestik. Måste bli en förändring nu, och jag lovar, det kommer det bli.
Lovet har bestått av mest mina vänner ♥
Det har varit sjukt skönt att bara ta det lugnt, festat lite, och sovit.
Just nu, den här morgonen, och förmodligen alla andra mornarna den här veckan, så önskar jag att jag bara kunde krypa ner i sängen och sova. Under mitt varma täcke, helt ensam. För jag har inte sovit ensam i min säng en enda natt på lovet tror jag, konstigt.
Nu är det back to work som gäller. Jag kan ju inte påstå att jag har saknat det precis, men skönt att komma in i rutinerna igen, typ. Men snart är det påsklov ♥ det gör mig glad.

Ska gå och klä på mig nu, hejs! ♥

Kommentarer
Postat av: chacha chrille

Jaa utan mig på jobbet, hoppas du överlever :)

2010-03-08 @ 15:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0