22 mars

4 månader tills jag blir 18.

Helgen var awesome!
Vå åkte dit, och skulle nästan på en gång byta om åså, sen blev det bandy. Som vi förlorade, men ja, kul var det att kolla iallafalll, för måste ju tillägga att jag inte var med och spelade, för jag hade dagen innan varit och festat så mit huvud och min mage mådde inte så bra liksom. Sen var det dags för våffelätartävlingen, som jag inte heller var med i. Sedan chillade vi runt med massa folk och hade kul! Och jag var lite trött så jag la mig och kollade på film medans typ alla andra kollade på typ kvartsfinalen i bandyn, men jag orkade inte. Sen skulle jag ut och röka helt ensam, och på vägen upp för stentrappan så snubblade jag och stukade foten. AJ. Så lindade foten med ett lakan, som inte hjälpte speciellt bra, utan var tvungen att linda om det igår när jag kom hem.
Men helgen var fin, och mina scoutvänner är finast ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0