14 mars

Helgen har bestått av fest.
Och när vi festar, så slåss vi alltid med knogar mot knogar, och det gör ont dagen efter. Mina knogar på högerhanden är alldeles blå-lila och svullna. Haha.
Och dessutom gör det ont i halsen när jag sväljer, och det känns nästan som att halsflusset är på väg igen. INTE OKEJ.

Jag sitter ensam hemma med mammas laptop och kollar på wipeout. Hat städat idag och haft inflyttningsfika här. Dessutom möblerat om lite i vardagsrummet. Ser helt okej ut faktiskt.
Och jag är hungrig. Ska snart käka något tror jag, typ lite av maten, eller en macka, men jag har ju fett ont i halsen....

Puss

Kommentarer
Postat av: alexandra

haha, jag känner ingentiiiing :)

2010-03-14 @ 22:55:59
URL: http://alexandramorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0