12 mars

Designen får duga.
Som Malin sa "Den är clean". Ja, rätt och slätt så är den nog clean, lite lätt sådär.

Idag är jag ledig, eller inte ledig, men jag ska jobba hemma med städningen, så det är väl alldeles snart dags att sätta igång. Men jag har så sjukt ont i vänster axel, kan knappt skriva det här, och det gör cpont när jag höjer armen. Fattar inte riktigt vad som har hänt, men det går nog över. Ska ta ett varmt bad senare för det brukar vara skönt när kroppen är öm och sliten.
Imorgon är det typ "kalas" hos Linda, för hennes syster fyller 15! Grattis ♥ http://idanellfors.blogg.se/
Sen på söndag så är det lite mer städa, om jag inte blir klar idag. Sen inflyttningsfika här för släkt typ. Kommer bli mys.
Alla bara är varsta aktiva i sina bloggar, och dom är snygga åså, men jag är heeeeelt värdelös, ingenting blir som jag vill, och jag glömmer bort att blogga och så. Lite jobbigt.

love is our weapon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0