idag

Jätte tråkig kväll.
Och jag har ingenting att göra, men det blir väl antagligen att nöta några filmer, sen sova.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Blir väl att vara hemma och glo, städa lite kanske. Har gått rätt vilt till här på senaste tiden, och det börjar ju synas.

Måste bara nämna att jag är lite stolt över mina snygga ljusstakar som jag uppfann igår när jag och mina vänner ville ha tända ljus.
Tog en tom smirnoff flaska, en kvarting, och tröck i ett ljus. Och gjorde likadant med en minttu.
Finfint! Kreativt. Kommer kanske en bild på det någon dag, jag ska iallafall spara dom förevigt. Måste ju skryta med min kreativa sida lite.

Nu vart jag extremt sugen på att spela sims, ska kolla på jag hittar skiten, puss!

Kommentarer
Postat av: lovisa lilja

Hej fin blogg :) , du har inte lust att lägga till mig på blogglovin? om jag gör det med dig ? :D

2010-01-06 @ 21:53:24
URL: http://thomasflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0