7 januari

Godmorgon.
Jag är jätte missnöjd med min design, det är inte okej.
Funderar på att återställa hela skiten och börja om. Men jag orkar inte, inte nu, så ni får stå ut med att ha det såhär, och jag gillar inte att texten är vit, för det är irriterande att läsa, men jaja. Stå ut.

Jenny är här, och vi är hungriga. Ska snart käka frulle, mums!
Sen kommer linda också, som ska stanna till helgen! Woho, och imorgon blir det bio, Avatar, som alla säger är jättebra, så vi får väl se! Hoppas den inte är apdålig iallafall.

Puss!

Kommentarer
Postat av: malin, :)

jag tycker den är fin, och om du har tråkigt nån mer gång så kan du ju ändra om min om du vill :)<3

2010-01-07 @ 13:54:01
URL: http://mmalinr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0