6 januari

Nu är det nytt år.
Och jag är dålig på att blogga på loven. Men det blir bättre sen.

Jag måste bara säga att jag har världens roligaste och underbaraste vänner.
Kvällen igår var mysig och rolig!
Måste göras om.
Och snart flyttar vi från våran 4a på röda vägen, till en tvåa på bullermyren.
Det kommer att kännas konstigt att bo så långt ifrån kupolen, och långt ifrån stan.
Man kommer inte att kunna gå till donken på mina fina festkvällar, och folk kommer få lov att ta bussen för att komma till mig, istället för att kunna gå ifrån stan.
Och lägenheten kommer att vara mindre, och grannarna är säkert idioter.
Men jag hoppas allt blir bra. Allt kommer bli bra.

Jenny ligger i min soffa och jag ska vara social med henne nu!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0