25 januari

Förra inlägget kändes extramt jobbigt att publicera faktiskt, även om jag vet att det inte är många som läser mign blogg. Och dom flesta som gör det vet ju redan hur jag har det. Men det kändes ändå skönt att skriva av mig lite. Och ja, ni får tycka att jag är hur patetisk och dryg som helst. Jag bryr mig faktiskt inte.

Vi håller på att flytta, det är faktiskt spännande. Vi fick nyckeln till lägenheten idag, och så var vi där och tittade lite, såg faktsikt bra ut. Lite litet, men det ska nog gå bra. Imorgon blir det att flytta möbler och så dit, och på Onsdag får jag sova där! Spännande ju.

Men nu funderar jag på om jag ska slå på One Tree Hill igen, eller om jag ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0