22 januari

Idag är det exakt 6 eller 7 månader tills jag fyller 18 år.
Jag längtar så in i helvete, men det suger att alla fyller innan mig.
Har precis vaknat och klätt på mig. Inte så konstigt att jag är trött idag, med tanke på när jag gick och la mig, men jag får skylla mig själv, och nu är jag uppe iallafall. Sitter och väntar på Per som ska hämta mig och skjutsa mig till jobbet.
Ikväll blir det bio med Anna och Jenny, ska bli kul, Snabba Cash, har hört att den ska vara bra, så vi får väl se efter filmen om jag kan hålla med.
Jenny ska sova hos mig också, kul!

Alltså, appropå min design, jag blir aldrig nöjd. Och det är inte okej. Jag hatar den just nu, funderar på att återställa allt och börja om. Eller fixa någon som kan göra det åt mig, frivillig? (a)

Puss

Kommentarer
Postat av: nicole

ny header! :D

2010-01-22 @ 11:48:30
URL: http://naapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0