20 januari

Sitter här och huttrar.
Kom precis ut från en av dom skönaste duscharna jag varit med om. Började med ett skumbad, och sen blev det att raka benen, tvätta håret, hårinpackning och massa grejs. Sjukt skönt.
Sånt ska jag börja göra en gång i veckan, fett bra för själen ju, eller nåt.

Igår var jag och Linda och såg Avatar.
Den var faktiskt bra. Bättre än jag trodde, helt klart värd att se!
Men jag tror man har en liten fördel om man ser den på bio.
Och vi hade med oss värsta picknicken dit, kladdkaka i varsin burk.
Så är det när man inte har några pengar.

Nu blir det att smörja in mig, på med favorit pyjamasen, soffan, måla naglar och grejs, och kolla på OTH, sen sova.
Ska bli skönt.
Och imorgon kommer nog en ny design.
Pysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0