14 januari

Sitter hos Linda. Ovanligt att jag är här och att hon inte är hos mig. Haha, man måste ju ändra lite i vanligheterna! Hon är i duschen just nu, och jag sitter här och lyssnar på musik. Funderar på om jag också ska duscha här, men det känns skapligt ovärt när jag ändå ska jobba imorgon. Och jag sitter och väljer vad hon ska lyssna på för musik när hon duschar, HEHE.
Varit på öppet hus på NTI idag, det var kul, träffade lite roligt folk! Blir säkert jättebra att börja där, för jag känner ju folk iallafall, och då kan Linda hjälpa mig med läxorna! Haha.

Imorgon blir det att chilla hos Chrille i hans lägenhet, kolla på film och lite så. Och på lördag är det Öppet hus igen, haha, tredje gången jag är där på öppet hus då. Men det är kul eftersom jag faktiskt känner folk, och jag är mest där för att umgås med dom, för skolan har jag ju sett förut!

Haha, nu sätter jag på en helt cp låt, och ska se om Linda nämner något om det när hon duschat klart. HÖHÖ.
Puss!

Kommentarer
Postat av: lindabinda

VODKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2010-01-15 @ 13:42:58
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0