13 januari

Nyss vaknat typ, och jag önskar verkligen att jag kunde få ligga kvar i sängen och sova hur länge jag vill. Jag längtar tills det händer, lördag. Då ska jag sova sjukt länge, och inget ska få störa mig.
Jag sitter och väntar på att Jenny ska bli klar på toan så jag kan få gå in i duschen, inte för att jag har speciellt bråttom men ändå.
Ska till skolan en sväng idag, prata lite med min lärare åså, sen blir det ut till arkhyttan och jobba för första gången efter lovet. Tråkigt, men jag överlever nog.

Nu har vi iallafall börjat packa lite smått här hemma, så snart blir det flytt! Ska bli spännande faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Linda Med K ;)

så snart får du alltså vara den som kör runt ;) hahah xD <3

2010-01-13 @ 19:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0