-

nätterna är jobbigast.
jag bara sitter här helt ensam och tänker.
jag vill inte vara ensam.
jag vill ha en vän här,
en sån vän som du var förut.
en sån vän som du inte är längre.

jag saknar att skratta tillsammsn med dig.
jag saknar allt vi gjorde tillsammans,
allt tok och alla skämt.
jag saknar dig, du som sa
"lina, du är min bästa vän, för med dig kan jag vara mig själv"
iblande funderar på om du ens saknar mig, om du ens lägger en enda tanke åt mitt håll ibland.
eller om du har fullt upp med att tänka på annat.

jag hoppas inte att du läser det här, för jag vet redan vad du tycker,
att jag är patetisk och konstig, men är det så jävla konstigt när man förlorat sin bästa vän?
men på ett annat sätt vill jag faktiskt att du ska ha läst det här, så att du vet hur det känns för mig.

Kommentarer
Postat av: linda

:( <3

2010-01-26 @ 14:20:05
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0