dag 06 - min dag

(detta inlägg skulle ha skrivits och publicerats igår, men nu gör jag det idag istället)

Min dag har varit bra. Började med att vakna, klä på mig och gå till skolan. När jag hade slutat så satt jag en stund och pratade med linda, om lite allt möjligt faktiskt. Tog busssen mot borlänge, och den var det ju något allvarligt fel på, vi åkte typ skitsakta enda till borlänge. Bytte buss på stan till 603an, där busschauförren var retard. Kom hem till pappa, där det höll på att flyttas för fullt. Jag barnvaktade mina sötaste småsyskon. Satte dom vid min dator med ett barnprogram. Haha. Sen tog vi bussen till nya stället, och gick ett varv på stan. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Alexander ♥

hahaha, åka buss låter ju roligt :D hahhahaha ♥

men vet du vad? :) (eller ja, du vet, men jag gillar ju faktiskt att säga det till dig (A) för att det känns så rätt helt enkelt ♥)



här kommer det....



Jag (alexander löwleide thorné - fd. ginger) älskar (alltså älskar, som att tycka om någon oändligt mycket med sitt hela hjärta) dig (lina maria christina "min sötnos" rehn) ♥♥ DU är BÄÄÄST! ♥♥♥



och jaaaaaaaaaaaaa, jag är RETARD :D



PUSS ♥ min älskling :)

2010-12-01 @ 18:13:44
URL: http://crazyangelstudios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0