26 augusti

Sovmorgon idag! Börjar tjugo i elva, vilket jag gör varje torsdag, och tjugo i tio varje fredag. Kommer nog även få sovmorgon på tisdagar till kvart över tio för jag upptäckte igår att jag redan har läst engelska a och klarat kursen, så jag slipper nog det!
Vi fick våra skoldatorer igår, känns awesome faktiskt.
För övrigt så går det finfint i skolan... än så länge, om man säger så. Men jag tror det här kommer funka, och att jag äntligen kommer få ta studenten.

Måste bara få skriva några rader om en person som jag älskar!
Han är den vackraste människan på jorden, och han är bara min! ♥


i love u

Kommentarer
Postat av: Alexander <3

aw, så söt du är! jag är bara din och så ska det alltid vara. tänker inte gå någonstans. inte utan dig iallafall!♥ vart du än går, följer jag dig med din hand i min!♥

i love u too!! ♥♥♥

2010-08-26 @ 19:09:43
URL: http://crazyangelstudios.blogg.se/
Postat av: Anonym

äckel!

2010-08-29 @ 17:37:30
Postat av: Anonym

åh fyfan äcklig bild !!

2010-08-29 @ 17:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0