trött

Slutat jobba nu!
Idag var jag sjukt trött på jobbet, så det blev nästan ingenting gjort.
Är fortfarande trött, funderar på att lägga mig ner på soffan lite. Skulle vara sjukt skönt.
Hungrig är jag också.
Åh, ikväll är det idol, haha, jag följer det helt slaviskt. Men det är ju kul när man hejar på folk & har favoriter.

Jobba imorgon igen, sen på torsdag och fredag så är det skola som gäller, men det är inte direkt mycket.
Har även kollat på en telefon idag, begagnad dock, för 500, en som jag alltid velat ha typ. Man får ju bara hoppas att den är fin och inte typ repig och skadad. Håller på att maila lite med ägaren just nu, typ. Det är en Sony Ericsson w660i, jag är helt kär i den. Jag hade en förut, men den slutade funka, så vi får hoppas att det går bättre med den här. Jag älskar den, så jag köper ingen iPod utan köper ett minneskort till telefonen istället, det får funka lika bra.
Men nu ska jag kolla runt efter lite andra telefoner. Kollar bara på begagnat dock, eftersom jag förbrukar mobiler som bara fan. Jag vet inte hur man är försiktig, haha!

Puss!

Kommentarer
Postat av: linda

du är den som har haft flest mobiler av alla jag känner tror jag :D

2009-09-29 @ 18:47:59
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0