rfm <3

Mycket mycket dålig update.
Men jag har ju varit på rfm i helgen.
Vilket var underbart!
Har inte så mycket att säga om det.
Kan ju bara skryta med att jag träffade Johan Palm.
Och att vi faktiskt hade en riktigt trevlig pratstund, utan massa fjortisar runt om som skrek och höll på och grina.
Vi pratade lite om festivalen och vart vi kom ifrån och så. Det var faktiskt najs, och fick mig att inse att han inte är så korkad som man kan tro.
Han & hans bror Henrik frågade mig om dom kunde få lite småpengar till en dricka. Och jag kunde ju inte säga nej precis, så jag gav dom det, och dom blev jätte glada, typ.
Han gav oss massa kramar och autografer och så fick vi ta massa kort och så. Han var gullig. lol.
Nu ska jag sluta prata om Johan Palm, och dessutom så är Henrik Palm mycket sötare. (a)

I övrigt så var festivalen mycket bra, massa trevliga folk, och mycket bra musik!
Speciellt Mimikry, såklart! Och ETD var väl helt okej, jag och malin var ju iallafall bästa publiken.
Bussresan hem var ju också lite speciellt, haha! Typ massa snack om mens och grejer. Och typ hela bussen sov, utom vi längst bak. Vi hade roligt. :D
Så igår var jag liksom bara liiiiite trött när jag kom hem. Så jag typ slappade hela dagen igår. Det enda ansträngande var väl att gå till affären en snabbis.

Och idag händer inte så mycket, typ duscha, scouterna, sen ut till arkhyttan.
Och imorgon blir det tidig morgon, ska vara på vårdcentralen klockan 08.00 och ta min andra vaccinationsspruta mot livmoderhalscancer.

Och en sak till! GRATTIS JESSICA SOM FYLLDE 18 IGÅR! <3
Puss.

Här kommer bilder!


i bilen på väg ner.


Johan Palm på morgonbönen.


Johan Palm. Som tiggde 10 kronor av mig.


Söt-Henrik!


Haha, jag var fett sliten.


Och E.T.D. HAH. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0