jag gillar inte rubriker

Statistiken ökar!
Och jag blir glad.
Ska alldeles snart dra mig iväg till scouterna, som fantiskt ska bli riktigt roligt, med bildvisning från Biscaya.
Malin fick en förfrågan om att segla i helgen, men hon tackade nej, hur kunde hon?
Jag skulle lätt följt med, asroligt ju!
Och jag saknar båten.

Just nu sitter jag här och är irriterad på att musiken hackar och att datorn är så seg.
Hungrig är jag också.

Undrar vad som händer i helgen, vill ju liksom festa och så. Men vi får väl se, har inte direkt några pengar, gratisfylla kanske? ;)
Men annars blir det väl att vara med någon eller bara ta det lugnt. Lägenheten skulle behöva en storstädning också, hjälp mig? ;)

Nu ska jag åka!
Puss <3

Kommentarer
Postat av: joel

aah som fan, hans röst är kung :D haha!



Jag gillar inte heller rubriker, fan hatar att komma på någon.

2009-09-24 @ 19:19:06
URL: http://alltidjoel.blogg.se/
Postat av: joel

Visst äre? Helt värdelöst :o haha

2009-09-24 @ 22:27:44
URL: http://alltidjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0