9/9 -09

God morgon!
Jag satt nyss och funderade på om jag skulle sluta blogga, eftersom min blogg inte är speciellt intressant, men så skulle jag in och skriva ett inlägg, så kollade jag statistiken, och såg att det var rekord många som läst igår. Så jag fortsätter väl blogga, för att se om det håller i sig.
Jag tycker inte den verkar speciellt intressant. Men eftersom folk läser den så måste den ju vara det.

Igår var faktiskt en rätt skön dag. Hade möte på hushagen, sen kom jag hem och lagade pasta sallad till lunch.
Var ute i arkhyttan också.
Förresten, kollade på andra avenyn också, helt underbart! Jag har saknat det. Och sen var det ju idol också, brabra. Blir att kolla på det ikväll också.
Justja, ni har väl inte missat att Kissie's bror var med på idol igår, och hur dålig han faktiskt var? Jag fattar inte hur Kissie kan ha skrivit typ ett helt inlägg om hur BRA han var, han var ju dålig :(
Idag är väl ungefär lika, hushagen, sen mat och sen slappa, inget arkhyttan dock.

och idag är der 090909, 9/9-09 coolt.
Ska göra iordning lite frukost nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0