4/9 -09

Idag gäller det!
Runt halv tre drar vi mot Finnåker och Rock for Moc!

Förlåt för dålig update igår, var lite upptagen.
Var iallafall på mötet, och jag har ingen aning när jag ska få börja. Känns mest som att jag sitter hemma och har tråkigt .. Men vänta nu, det gör jag ju?
Sen på kvällen så skulle vi inviga våra nya söta B-lagare! Skitroligt, där fick man sig ett gott skratt iallafall!

Mimikry imorgon då, det ska bli så jävla kul, väldigt efterlängtat.
Men jag har en känsla av att det kommer vara regnigt och blött! Men är det festival så är det!
Och en sak till, hur ska jag klara av att vara så långt bort från mamma? Jag måste ringa henne hela tiden!

Nej, nu ska jag kissa, sen packa och sen duscha!
Sen drar vi. brudar! :)

for you i bleed myself dry
yellow - coldplay ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0