30 september 2009

Idag är det den sista september. Rätt jobbigt faktiskt, nu är det höst på riktigt, och jag gillar inte det, för då vet man att snart kommer vinter.
Den vintern som jag verkligen hatar.
Det finns bara en sak som är bra med vintern och det är att man lär sig uppskatta sommaren mer.

Jobba snart då, slipa lite kök idag igen tror jag.
Och jag och mamma betalade nyss min telefon, så vi får hoppas att den kommer på posten så snart som möjligt, i början på nästa vecka kanske.

Idag efter jobbet så blir det att åka hem. Duscha, ta det lugnt, sova i min egen säng.
Imorgon blir det skola igen, haha, rätt skönt att slippa jobba faktiskt.
Man blir ju så sjukt trött.
Och jag är aspeppad för fest på fredag! :)

Puss

Kommentarer
Postat av: hanna.

sv; thx! vi älskar den ;)

2009-09-30 @ 16:55:42
URL: http://jjustmymind.blogspot.com
Postat av: linda

sv: tack sötnos! <3



och vi peppar som fan till fridaaay!

2009-10-01 @ 00:52:03
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0