29 september 2009

God morgon!
Första dagen på praktiken igår, det gick bra, faktiskt.
Trött som fan var jag efteråt. Jag puttade lite bilar och slipade köksluckor, visst låter det roligt? ;)
Efter det så var det scouterna, så det var bara att skita i att man var trött, och åka dit, eftersom att ida var sjuk.
Men det mötet gick faktiskt väldigt bra.

Börjar jobbet snart då, så nu sitter jag här och laddar i mina snygga kläder.
ÅH, idol igår då, jag ville att Nicklas skulle gå vidare, men nej.
Jag får väl nöja mig med att Calle gick vidare, och Jon. Men han är ingen stor favorit till mig.

Nu ska jag gå!
Puss

Kommentarer
Postat av: linda

jag hatar jon! :o stör mig på honom jättemycket. beter sig ju som en jävla tioåring som hoppar upp och ner och säger "låten är ju så bra" men tillgjord röst. fyfan!



och nicklas, hoppas verkligen juryn väljer honom som wildcard! :o <3

2009-09-29 @ 13:37:52
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0