2/9 -09

OJ!
Förlåt för extremt dålig update.
Har varit rätt mycket nu, i helgen var det fest, på lördagen. Sen på söndagen hade jag och Malin pizzadag, fan vad vi tjockade i oss då! Och i måndags var jag på Dahlander för att fixa klart datorkunskap A, som jag faktiskt lyckades med! *happyface*

Idag klockan ett ska jag och mamma på möte på hushagen, för att prata lite om IV & praktik och sånt. Jag är lite nervös för vad som kommer att sägas och sånt, lite ont i magen liksom. Men det går säkert bra, mamma är ju med<3

OCH, jag längtar som fan till fredag!
Då blir det Rock For Moc med bästa brudarna! Malin, Moa & Linda.
Det kommer bli så sjukt roligt! OCH 'ntligen så får man ju se Mimikry igen! Det kommer bli fint.

Och förresten så fattar jag inte att det redan är September, det känns lite konstigt, jag vill ju jätte gärna ha sommaren kvar. Alla ljusa dagar och alla mysigt varma kvällar. Men man får ju trösta sig med att sommaren kommer igen, nästa år!

Nu ska jag äta frukost och fixa mig!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0