28 september 2009

Godmorgon!
Alldeles nyss vaknat, och just idag så var det extremt svårt att komma upp ur sängen.
Min säng måste vara den skönaste i hela världen, finns ingenting jag någonsin skulle byta den mot. Man sover som en gud i den! Jag skulle kunna spendera dag ut & dag in i den.

Idag blir det iallafall att börja praktiken, ska bli helt okej liksom. Fast jag är extremt trött idag. Blir nog en tidig kväll, sova efter jag kollat på idol skulle jag tro.
Idag är det scouterna också, spårarcouterna. Vet inte riktigt vad vi ska göra, men det visar sig!

Ska duscha och kissa nu!
Puss

Kommentarer
Postat av: linda

ja det är den! :D

du kompierar bara in videon som vanligt. sen på två ställen står det "height" och så nå siffror där efter, ändra dom siffrorna till 25 på båda ställerna :)

2009-09-28 @ 09:14:30
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0