25 september 2009

God morgon!
Alldeles nyss precis vaknat, eller iallafall klivit upp.
Sovit extremt dåligt inatt, vet inte varför, men jobbigt var det.
Får väl se hur det går i skolan idag då, fast jag ska ju inte göra så mycket, ska åka med Jörgen och hämta ut lite kläder inför min praktik, typ skyddsskor och arbetsbyxor.
Praktiken börjar ju på måndag, det ska bli kulkul!

Och jag vet fortfarande inte vad som händer i helgen,
funderar på att fara till Dollar Store idag, köpa lite godis och glo på idol, sen kanske någon film.
Men vi får se, finns en annan sak som jag kanske ska göra. Men jag vet inte än.

Och som ni ser så har jag länkat lite folk nere till höger.
Vill ni vara med så är det bara att säga till!
Nu ska jag fixa iordning mig.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Mergim

Woho =D

2009-09-25 @ 09:38:53
Postat av: Anonym

jag dåååå :(

2009-09-25 @ 10:32:26
URL: http://sofeeu.blogg.se/
Postat av: linda

sv: det är bra, lina! han är bäst <3



vart ska du praktika? :D

2009-09-25 @ 11:37:50
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0