24 september 2009

Godmorgon, har precis vaknat, och jag har super ont i huvudet, och vi har inga huvudvärkstabletter hemma heller.
Idag blir det iallafall skola, så jag har rätt bråttom nu. Ska duscha och lite så, men blogga är ju alltid det viktigaste.
Nu när min blogg är någolunda snygg igen, och jag har fler läsare än vad jag hade tidigare, så blir jag peppad på att skriva!
Senare idag så blir det väl scouterna som gäller, vi har ju Biscayakväll på TG, så vi ska kolla på lite fina (& ofina) bilder från min & Idas tur på Biscaya. Det ska bli kul, men jag saknar det så sjukt mycket!
Visst, resan i sig var påfrestande, speciellt när man tänker på hur nervös jag var innan. Men alla olika människor man träffade, som var fina på sitt eget lilla vis, det är dom man saknar.


<3

Nej, nu blir det duschen!
Hörs sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0