24 september 2009 igen

Orkade inte duscha, vem orkar duscha för att gå till skolan i en & en halv timme. Känns rätt onödigt, dessutom träffar jag typ 2 personer bara.
Och osminkad är jag också, men jag bryr mig egentligen inte.
Ska ta duschen när jag kommer hem från skolan istället, eftersom sen ska jag träffa folk på scouterna.
Känner mig nästan lite översocial på bloggen nu!
Jag funderar på att fixa lite kategorier också!
Inte såna med typ Dagens Outfit, för det är inte riktigt min grej, men typ vardag, och scouter, och typ fest och sånt.
Funderar på att fixa det nu, men måste ju till skolan, så jag tar det efter! Seen ska jag även fixa en lista med länkar till olika bloggar, så vill du bli länkad som en av dom jag läser, så är det bara att kommentera. Och har jag aldrig läst din blogg, så får jag väl börja göra det nu då!

Puss!

Kommentarer
Postat av: linda

du vet att jag vill, sötnos! :*

2009-09-24 @ 11:24:23
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0