10/9 -09

Lite dålig update igår,
men det kan ju vara najs, eftersom inläggen blir längre då!

Var ju iallafall på möte igår, och idag får jag börja skolan! Roligt faktiskt. Fyra lektioner i veckan till att börja med, jag är dock lite smått nervös. Men det går nog över, det brukar inte vara så mycket folk, säger läraren iallafall.
Och efter det, när jag kom hem så ringde jag malin och frågade om hon var sugen på godis, vilket hon var, såklart. Så vi drog till willys och handlade upp alla mina sista pengar, köpte massa godis och typ glass! Haha, tjock!
Sen glodde vi på idol, haha, dom där två killarna, så söta ju!

Duscha nu, puss!

Kommentarer
Postat av: linda

bra att det går bra i skolan ju :D jag saknar dig också :( ses snart? <3

2009-09-10 @ 17:38:28
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0