I love you, guys.

Jenny Jokela
Du är det bästa jag vet, min allra bästa vän.
Alla minnen vi har tillsammans, dom betyder obeskrivligt mycket för mig, och inget kommer någonsin att kunna ersätta dom.
Du får mig alltid på bra humör, och jag vet att jag kan berätta allt för dig. Du är en av dom få jag verkligen litar på.
Utan dig så skulle jag antagligen inte kunna leva, du är så jävla bra att jag inte ens hittar ord för att beskriva det.
Jag kommer aldrig att svika dig, och jag kommer att finnas vid din sida i resten av livet.
Jag älskar dig, bästa vän. ♥




Linda Nellfors
Finare människa får man leta efter. Du är verkligen en underbar vän, och att vi fortfarande håller ihop, så gott det går, efter att vi har gått igenom tillsammans. Våran vänskap har haft mycket motgångar, men ändå så håller vi vänskapen vid liv.
När jag flyttade och bytte skola, då var det nästan att jag förlorade dig, och det var verkligen en skitjobbig tid, och då funderarde jag på om jag skulle klara av det. Men det gick, och visst, vi får nog aldrig tillbaka det vi hade, men det är på topp nu också. Vi träffas och gör saker tillsammans, och har super roligt, varenda gång. Du är den vän som jag haft längst, men ändå är du den som jag har bråkat minst med. Nästan inte ett enda stort gräl, visst man småtjafsar väl om saker, men det går över.
Jag finns alltid här för dig, det behöver jag knappt säga, för det vet du.
Jag älskar dig. ♥




Malin "sis" Rehn
Syster, vad kan man säga.
Du är nästan som en bästa vän till mig.
Våra snack, oftast när vi går hem från scouterna, haha. Det är helt galet vad skönt det kan vara att prata med någon som man vet att verkligen bryr sig! Och detsamma, jag bryr mig exakt lika mycket om dig också.
Utan dig så skulle jag inte klara mig en sekund.
Jag älskar dig. ♥




Emma Söderberg
Jag är tvungen att skriva om dig! Du är sååå jääävla bra!
Du är den som har förgyllt alla mina dåliga & fula dagar på Dahlander.
Och alla våra filmkvällar, du, jag och jess.
Men nu har du flyttat, och jag saaaaknar dig!
Nästa gång du komemr så måste du, jag & jess vara med varandra typ en hel helg och bara umgår och prata!
Jag älskar dig, kompis! ♥


Hon lär ju döda mig för bilden, men jag hade verkligen ingen annan!

Kommentarer
Postat av: emma.

bästa lina, jag älskar dig! kommer hem på fredag kväll!

2009-10-21 @ 23:13:54
Postat av: linda

men baaaby <3 vad söt du är! sötaste som finns :) och jag håller med dig om allt du skrev och kan bara säga detsamma. du är bäst och finns alltid här för dig också, i alla tider, föralltid <3

2009-10-22 @ 00:12:01
URL: http://lindanellfors.blogg.se/
Postat av: malin, :)

älskar dig<3

2009-10-22 @ 15:38:53
URL: http://mmalinr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0