häst

Usch, måste ju bara säga att vädret är supertråkigt!
Kallt och jävligt, regnar gör det också!

Nu ska jag verkligen ta tag i städningen, så jag får det jag vill ha av mamma.
Ska städa allt, och diska idag.
Hur ska jag hinna?
För ikväll så drar jag & malin iväg till uvberget på lite mysövernattning, och imorgon är det Jota/joti som brukar vara skitkul. Så på söndag eller måndag kommer det nog upp massa bilder.

Och en sak till, dom senaste två dagarna har jag verkligen sovit jätte dåligt, ingenting nästan.
Det enda jag gör att att ligga och tänka på allt möjligt.
På allt som hänt. Och liksom, jag orkar inte tänka på det, men jag kan inte låta bli ju.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0