30 oktober

Jag måste ha sömnproblem eller något,
nu har det varit flera nätter som jag inte somnat förran typ tidigt på morgonen, runt sex ungefär.
Grejen är inte den att jag går och lägger mig sen heller, utan jag lägger mig typ vanlig tid, och sen ligger jag vaken till typ sex och bara vänder mig i sägen. Samtidigt som det typ kryper i min kropp, rastlös, och jag får typ panik.
Det är verkligen jättejobbigt. Inatt, eller ah, imorse, så somnade jah halv åtta, efter att ha bytt säng två gånger. Och vaknade halv tio och kunde inte somna om, så vi får väl se hur trött jag kommer vara idag och ikväll.
Idag blir det iallafall städa och kupolen, sen Willys, och sen KUL! :D
Jag är peppad som fan, ska bli skitroligt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0