28 oktober

Jag blir arg på mig själv när jag glömmer att blogga.
Men jag är lite halv senil så jag glömmer.

Menmen, nu är jag igång igen, och har egentligen inte så mycket att säga.
Jag längtar till fredag och idag kommer Linda hit och hjälper mig att städa.
Åh, idag åt jag värsta högklass frukosten /not.
Kokta makaroner med ketchup. Det var äckligt och jag fick ont i magen.

Jag sitter och kollar på det där Aschberg när Kissie, Dessie och Paow var med.
Haha, jag skrattar åt Kissie för att hon tror att hon är så jävla stor och bra.
Fast nu fuckade hela sidan ur, så jag orkar inte.
Så nu ska jag rensa igenom min inkorg på hotmail!

Puss


Kommentarer
Postat av: malin

vi saknar ju dina inlägg fattar du väl!<3

2009-10-28 @ 12:07:41
URL: http://mmalinr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0