20 oktober

Idag var det en riktigt slö dag på jobbet.
Jag var trött och dagen gick allmänt segt. Inte kul när det är så alltså.
Vet inte riktigt vad som händer idag, men vi får väl se.
Nu blir det iallafall att laga lite mat, pytt i panna.
Jag är så sjukt trött på falukorv nu, efter att ha ätit det i typ en vecka.

Kan ju säga att jag har fått en bil också! En helt egen fin bil.
Av mamma, tack.
Den är jättesöt! Och nu fattas bara körkortet, men det blir antagligen att börja övningsköra i november.



Palla att bilden blev helt sne, men där är den iallafall!
Jag måste ju ge den ett namn också, hjälp!

Puss

Kommentarer
Postat av: linda

jag har också fått en bil! :D den är blå :)

2009-10-20 @ 21:20:23
URL: http://lindanellfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0