1 oktober 2009

Idag kommer min telefon!
Tror jag.
Nu tror ni säkert att det är värsta nya grymma mobilen som jag sitter och väntar på.
Haha, då har nu fel.
Jag väntar på en rätt gammal sak. Men den är helt underbar.


Jag hade en förut, och det är den bästa jag någonsin haft!

Idag var det frost ute, griskallt. Jag tycker inte om det. Ett steg ännu närmare vintern.
Idag ska jag till skolan, tråkigt. Sen käka lunch hos mormor och sen blir det att fixa lite dricka tror jag minsann! Annars blir jag lite deprimerad. Och ingen frukost finns det hemma heller. Menmen, jag bryr mig inte. Får ju min telefon idag, och jag måste antagligen ha mitt leg för att hämta ut paketet, och det har jag tappat bort. Så det blir bara att leta.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0