fyll mig med luft

Nu blir det nytt, jag har gjort en ny blogg här.
vet inte varför, men tycker att blogg.se verkar bättre på många olika sätt, finns bara lite nackdelar, som är att det är svårt att designa bloggen, iallafall svårare än blogspot.
vet inte riktigt på vilken sida jag kommer hålla till, men ett tag så är jag iallafall här.
om jag fixar till en snygg desig/får hjälp med en, så stannar jag nog här :D
vill ni läsa gamla inlägg? : linarehn.blogspot.com

ska bara tillägga en liten hälsning till stackars emma som sitter hemma hos sin pappa och är sjuk.
jag & jess ska dit imorgon och hälsa på henne,med massa godis och kakor! nej, justja, hon mår ju illa hela tiden! ;)
men krya på're! ♥


Kommentarer
Postat av: malin! :D

blablabla,

2009-02-19 @ 21:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0